24. juli 2013

Lean on me


15 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar.
    Det oppmuntret meg til å poste litt flere bilder! Takk skal du ha :)
    Dette var foressten et artig bilde.

    SvarSlett
  2. Beautiful! You know you have a special gift to take pictures of water landscapes

    Hugs from Jerez

    Marina

    SvarSlett
    Svar
    1. Do you know my husband's blogs?

      http://joseignaciopardolightbyone.blogspot.com.es/

      http://joseignaciopardofotos.blogspot.com.es/

      Slett
  3. Oprzeć sie mogę, ale gorzej z wejsciem na nią. Jesteś spostrzegawczy :)
    Jeg kan kreve immunitet, men verre for inngangen hennes. Du er observant :)

    SvarSlett
  4. Hei Gunnar. Jeg vet ikke hvorfor det var mottak oppdateringene. Jeg har vært å se arbeidet ditt og er kjempebra, og hvor vakkert Norge! Jeg vil komme oftere. En klem fra Spania

    SvarSlett
  5. det ser ikke så bra ut der, hvor er det Gunnar?

    SvarSlett
  6. La foto refleja la angustia de una inundación, no seria muy seguro apoyarte en ese asiento.

    un abrazo

    fus

    SvarSlett
  7. Las inundaciones causan grandes desastres, pero también nos dejan imágenes impactantes como ésta.
    Saludos.

    SvarSlett
  8. Ojoj,- dette var ikke heeelt til å stole på! Vel observert og flott bilde tross alt!
    :)

    SvarSlett
  9. Både vakkert og kult! Dette likte jeg. Her har du fanget et spesielt øyeblikk, Gunnar. Helt herlig.

    SvarSlett
  10. I'm presuming this is because of flooding. Either that or it's for cooling your legs in hot summer weather.

    SvarSlett
  11. Beautiful ^_^
    Thanks for visit!

    SvarSlett